Sidor

Emelies

tusen tankar

tisdag 9 november 2010

Why do we close our eyes when we pray? When we cry? When we dream? Or when we kiss? Because we know that the most beautiful things in life are not seen, but felt by heart.


___________________________________

Nu sitter blonderingsskiten i, haha välkommnar mitt orangea hår!



Det är förresten inte jag på bilden, men antar att mitt hår kommer nästan se ut sådär om ett tag. 

Tur att jag har Anders som ska gå och köpa en till blonderingsfärg imorn åt mig. Det var förresten inte min idé utan hans att jag skulle färga, han tycker nämligen att jag är så fin i de. Sött va?



Vi har haft jättemys idag, ätit jättegott. Och jag köpte en jättejätte äcklig glass, typ kryddig raberber. Kan vara det äckligaste som nånsin rört mina läppar! 

Inga kommentarer: