Sidor

Emelies

tusen tankar

fredag 12 november 2010

fanny funnnny

Hur ska jag ha råd att köpa vinterskor till mig, julklappar till familjen, köpa klänning osv till nyår? gaah, måste lösa detta. Ska förresten betala hyra också. Samtidigt ska jag försöka åka till min uppväxtort och hälsa på familjen och mina vänner, i stort behov av att låna pengar.

Tittade på case 39 nyss, guud vad läskig den va! Fick gömma mig under täcker massa gånger :| se den!
Jag och babe åt tackos o hade värsta mys :*
det är så äckligt ute nu, sjukt mycket snö och dessutom plusgrader så skiten smälter och det är jättehalt, och där gick jag förbannad och svor med två tunga matkassar i händerna samtidigt som jag försökte hålla mig på benen, haha.

Älskar den här låten, så fin.

Linkin Park- waiting for the end

Inga kommentarer: